Handelsbetingelser

Intro

Denne hjemmeside drives af Casa Ceramica. På hele hjemmesiden refererer "vi", "os" og "vores" til Casa Ceramica.

Ved at besøge vores hjemmeside og/eller købe noget fra os, deltager du i vores "Service" og accepterer at være bundet af følgende vilkår og betingelser ("Servicevilkår", "Vilkår"), herunder de yderligere vilkår og betingelser og politikker, der henvises heri og/eller andre steder på keramiskefliser.dk. Disse handelsbetingelser & servicevilkår gælder for alle brugere af keramiskefliser.dk.

Læs venligst disse handelsbetingelser & servicevilkår grundigt, før du bruger vores hjemmeside. Ved at bruge keramiskefliser.dk accepterer du at være bundet af disse handelsbetingelser & servicevilkår. Hvis du ikke accepterer alle vilkår og betingelser i denne aftale, skal du ikke bruge nogen tjenester drevet af casa ceramica eller gøre brug af keramiskefliser.dk.

Du kan til enhver tid gennemse den nyeste version af handelsbetingelser & servicevilkår på denne side. Vi forbeholder os ret til at opdatere, ændre eller erstatte dele af handelsbetingelser & servicevilkår ved at offentliggøre opdateringer på vores hjemmeside. Det er dit ansvar at tjekke denne side med jævne mellemrum for ændringer.

Priser

Hos keramiskefliser.dk er alle priserne i danske kroner og angivet inkl. moms og afgifter. Vi forbeholder os ret til at ændre eller slette produkter (ændre hele og dele af indholdet) uden varsel til enhver tid. Der tages forbehold for udsolgte varer.

Betaling

Vi modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, MasterCard, Bankoverførsel. Ved betalingen med betalingskort vil beløbet på din ordre først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Ved bankoverførsel skal ordrens beløb være synlig på Casa ceramicas bankkonto før afsendelse af den pågældende ordre. Alle beløb er i DKK (danske kroner) og inkl. moms. Der tages forbehold for prisfejl og udsolgte/udgåede varer.

Levering

Casa Ceramica leverer varer i hele Danmark. Ved ønske om levering udenfor Danmark kan dette kun ske efter aftale.

Din ordre vil blive sendt med en rimelig tidsramme fra den angivne. Vi kan ikke holdes ansvarlige for forsinkelser i forbindelse med lokale leverancer, toldprocedurer og søfragt. Hvis vi bliver opmærksomme på, at leveringsdatoen kan blive forsinket, giver vi dig besked så hurtigt som muligt og tilstræber at give dig en revideret dato. Levering af produkter vil normalt ske direkte fra vores fabrik eller lager.

Du bør ikke bestille en håndværker, bygherre eller andre installatører, indtil alle produkter er blevet leveret og kontrolleret.

Alle leverancer på adressen kræver en underskrift. Med mindre der ønskes levering uden underskrift. Leveringen vil blive leveret til "kantsten side". Hvis leveringsadressen ikke er tilgængelig med lastbil, skal du informere os telefonisk eller via e-mail.

Du skal undersøge alle produkter grundigt, før du underskriver ved modtagelsen. Hvis varerne er defekte eller beskadigede ved levering, skal du informere os. Se Levering & fragtpriser.

Vi er ikke ansvarlige for eventuelle tab, du pådrager dig, uanset om det er økonomisk eller på anden måde, hvilket direkte eller indirekte skyldes vores forsinkelse eller manglende overholdelse af den dato, hvor forsinkelsen skyldes årsager uden for vores kontrol.

Vær opmærksom på, at vi ikke kan holdes ansvarlige for eventuelle tab eller skader som følge af fejl i forbindelse med købers oplysninger under købsprocessen, f.eks. ved at indtaste forkerte adresseoplysninger. Sørg for, at alle oplysninger er korrekte, før du behandler din ordre.

Levering til en anden adresse end den fakturerede adresse skal fremgå ved bestiling på keramiskefliser.dk.

Når varer afhentes fra vores lager, fra egen bestilt fragtmand/fragtfirma, er de ansvarlig for den udpegede leverancen. Vi kan ikke holdes ansvarlige for eventuelle forsinkelser, som er forskyldt kureren .

For standard palleleveringer ligger ansvaret for bortskaffelse af emballagematerialer til levering, såsom paller, hos kunden.

Mangler

Varer skal altid kontrolleres omgående ved levering. Reklamation vedr. varen skal ske til Casa Ceramica omgående og senest 8 dage fra modtagelse af varen. Casa Ceramica fratages ethvert ansvar, hvis køber reklamerer for sent. Ved accepteret reklamation er Casa Ceramica forpligtet til at afhjælpe manglen eller fremsende erstatning til opfyldelse af ordre, men Casa Ceramica ifalder ikke erstatningsansvar som følge af mangler. Casa Ceramicas ansvar omfatter kun de mangler, der viser sig indenfor 2 år fra den dag, da varen blev leveret til køber. Reklamation fritager ikke køber fra at overholde aftalte betalingsbetingelser. Reklamationer vedr. transportskader skal ske omgående til transportfirmaet og til Casa Ceramica.

Beskadigede forsendelser / fragtskader

Det sker desværre, en gang i mellem, at forsendelser beskadiges under transporten. Kontrollér altid, at din forsendelse er ubeskadiget ved modtagelse. Man kan ikke altid se på yderemballagen, om fliserne har fået et tryk og knækket.

Modtager du forsendelsen uden at undersøge dens tilstand og eventuelle transportskader, og forbehold for transportskader derfor ikke noteres på fragtbrevet, risikerer du, at du selv hæfter for skader, der er opstået under transporten.

Når der ikke, ved modtagelsen, noteres at varen er beskadiget eller er modtaget med forbehold, modtages den som ubeskadiget ved levering.

Erstatningsansvar

Casa Ceramica er ikke erstatningsansvarlig for skader, der er opstået under transporten. Transportøren er derimod erstatningsansvarlig.

Kontakt os, hvis du har modtaget beskadigede varer eller har afvist en forsendelse, fordi den er skadet. Hvis det skal være muligt at holde transportøren erstatningsansvarlig, skal fragtskader noteres på fragtbrevet. Det er meget vigtigt, at du kontrollerer forsendelsen for skader med det samme. Du risikerer at miste retten til at få dækket skaderne af fragtfirmaet, hvis de ikke noteres på fragtbrevet. (Tag gerne billeder af skaden.)

Force majeure

I tilfælde af force majeure kan aftalen mellem Casa Ceramica og køberen ophøre, enten helt eller delvist. Eksempler på force majeure inkluderer krig, revolution, uro, statslige foranstaltninger, strejker, lockout, langvarige strømafbrydelser, langvarige forstyrrelser i telefon- eller internettjenester, naturkatastrofer og lignende hændelser.

Ejerskab af produkterne

Produktet/produkterne vil være på egen risiko fra leveringstidspunktet. Alle varer forbliver Casa Ceramicas ejendom, indtil fuld betaling er modtaget. Indtil ejendomsretten er overgået til kunden, skal varen opbevares og sikres forsvarligt. Varen skal opbevares. Emballagen må ikke ødelægges eller fjernes fra varen. Skader på varen skal erstattes fuldt og helt af kunden. Kunden forpligter sig til ikke at disponere over varen på en måde, der kan forringe Casa Ceramicas.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet. Du skal reklamere i "rimelig tid" efter du har opdaget manglen/fejlen. Casa Ceramica vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Pris & betaling

Prisen på et produkt vil være som angivet på salgsordren eller fakturaen eller tilbuddet, undtagen i tilfælde af åbenlyse fejl. Rabat for massekøb vil blive gjort tilgængelig på anmodning.

Vores virksomhed indeholder et stort antal produkter, og det er altid muligt, at nogle af de produkter, der er anført på vores hjemmeside, på trods af vores bedste indsats, kan være prissat forkert.

Vi er ikke forpligtet til at levere produktet til dig til den forkerte (lavere) pris, selv efter at vi har sendt dig en faktura, hvis prisfejlen er indlysende.

Betaling for alle produkter skal ske ved bankoverførsel. Betaling vil blive taget på tidspunktet for ordren. En ordre vil ikke blive afsendt, før fuld betaling er modtaget i forbindelse med denne ordre.

For at annullere en ordre skal du informere os via vores e-mail info@casaceramica.dk

Tilbagebetalingspolitik Refusionspolitik / Returpolitik

Bestillingsvarer kan ikke returneres, og refundering kan ikke finde sted. Lagervarer kan returneres indenfor 30 dage, i hele kasser. I samme stand som ved køb, nærmere fejlfri.

Beskadiget i eget besiddelse

Hvis et produkt er blevet beskadiget, mens det er i din besiddelse, eller hvis vi anser klagen for det beskadigede eller defekte produkt for at være uberettiget, er vi ikke forpligtet til at acceptere returnering af et sådant produkt. Under sådanne omstændigheder vil vi underrette dig om, at produktet er tilgængeligt for genlevering, og du vil være ansvarlig for eventuelle leveringsomkostninger.

Naturmaterialer

Billeder samt prøver af naturmaterialer viser produktets karakter, væsentlige farve og strukturafvigelser kan forekomme, og berettiger ikke til reklamation.

Monteret

Husk altid at tjekke, om det er de rigtige fliser, der er udleveret eller leveret. Det er for sent at reklamere, når fliserne først er monteret.

Visning af produkter

Vi har gjort alt for at vise så præcist som muligt farver og billeder af vores produkter. Vi kan ikke garantere, at din computerskærms visning af en hvilken som helst farve vil være nøjagtig.

Tilpassede produkter

Tilpassede produkter har du ikke ret til at ombytte eller returnere varen. Da det er tilpasset dine præferencer.

Privatlivspolitik

Alle oplysninger, som du giver os, hvorfra vi kan identificere dig, opbevares og behandles i overensstemmelse med vores fortrolighedspolitik / privatlivspolitik.

Tvister

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til info@casaceramica.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til:

Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg, naevneneshus.dk. Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.