Levering & Fragt

Dag til dag-levering af lagervarer til fastland og brofaste øer i Danmark

Hvis du tilvælger levering, og din ordre er indgivet, godkendt af vores personale og betalt inden kl. 11.00, afsendes ordren samme dag. Du modtager din ordre dagen efter afsendelsen. Leveringen sker inden for normal arbejdstid, mandag-fredag kl. 07.00-18.00.

Ønsker du en specifik leveringsdag, kan du tilføje det i din ordrebemærkning eller kontakte os på +45 31 31 32 12 eller info@casaceramica.dk.

Leveringssted på adressen

Levering til kantsten er standard. Dette betyder ikke indkørsel, garage eller andre steder på din matrikel. Hvis der er fast belægning, og det er muligt at køre ind med en elektrisk palleløfter, vil chaufføren i samråd med dig vurdere, om han kan være behjælpelig med at placere ordren i garage, indkørsel eller et andet sted.

Leveringstid på bestillingsvarer

Når du bestiller varer, der ikke er på lager, kontakter vores personale øjeblikkeligt den relevante fabrik. Så snart vi modtager information om leveringstid, kontakter vi flere danske fragtselskaber for at sikre den hurtigste og billigste ekspedition til dig.

Modtagelse af din ordre

Ønsker du, at ordren skal stilles på adressen, skal du angive dette i din ordrebemærkning. Husk, at levering uden kvittering er for egen risiko.

Hvis der ikke er nogen på leveringsadressen til at modtage forsendelsen, og du ikke har angivet, at ordren må stilles, vil chaufføren normalt tage varerne med tilbage til fragtcentralen. Du vil modtage en besked eller en kopi af fragtbrevet i din postkasse. Du skal derefter kontakte fragtfirmaet for at aftale genudbringning. Genudbringning er forbundet med en ekstra omkostning.

Beskadigede forsendelser / fragtskader

Kontrollér altid, at din forsendelse er ubeskadiget ved modtagelse. Modtager du forsendelsen uden at undersøge den for transportskader og uden at notere på fragtbrevet, at du modtager den med forbehold, risikerer du, at du selv hæfter for skader, der er opstået under transporten.

Erstatningsansvar

Casa Ceramica ApS er ikke ansvarlig for skader, der er opstået under transporten. Transportøren er derimod ansvarlig.

Hvis du har modtaget beskadigede varer eller har afvist en forsendelse, fordi den er skadet, skal du notere fragtskader på fragtbrevet. Det er vigtigt, at du kontrollerer forsendelsen straks, og helst mens chaufføren er til stede.

Bevare muligheden for at få dækket evt. transportskader af transportøren

  • Mens chaufføren er til stede: Pak varerne ud af emballagen og kontroller dem for skader, inden du underskriver fragtbrevet.
  • Hvis chaufføren ikke har tid til at vente, skal du notere på fragtbrevet, at du modtager varerne med forbehold for transportskade. Undersøg derefter varerne og giv os straks besked, hvis forsendelsen er beskadiget. Kontakt os skriftligt på info@casaceramica.dk (send gerne billeder af skaden).

Det er meget vigtigt, at du kontrollerer forsendelsen for skader med det samme. Du risikerer at miste retten til at få dækket skaderne af fragtfirmaet, hvis de ikke noteres på fragtbrevet.